Top 5 Best Upcoming Smartphones 2016-2017

These are my Top 5 Best Upcoming Smartphones in the years 2016 and 2017. These include the iPhone 7, Galaxy Note 7, and Xiaomi Mi6 – with Release Dates, Specs and Features:

In Order:
Google Nexus 2016
iPhone 7
Galaxy Note 7
Xiaomi Mi6
Leeco Le Max 3

➽ Subscribe (IT’S FREE): https://goo.gl/pLg6fE

CONNECT WITH ME MORE PERSONALLY:
Facebook: https://goo.gl/Aluzl1
Instagram: https://goo.gl/OUqBBa
Twitter: https://goo.gl/EFhwqL
Google+: https://goo.gl/DHEXfn
Snapchat: mrwhosetheboss

The Best Budget Earphones EVER: https://goo.gl/vhVQv4
Make your Very Own Hologram: https://goo.gl/GWcWCo
Insanely Awesome Smartphone: https://goo.gl/Ada2zV

Intro Made by Sxxov: https://www.youtube.com/user/SxxovMC

Music Credits to Thastor and NCS:
https://www.youtube.com/user/Thastorcyclone
https://www.youtube.com/user/NoCopyrightSounds

My Filming Gear:
Camera: Panasonic Lumix GH4
Lens: Stock 14-140mm
Tripod: Velbon DV-7000
Mic: Rode NTG3

Welcome to Mrwhosetheboss – If you like cool Tech, you’re in the right place. I scour the internet for the coolest stuff available today, and you can find it all here! I would really appreciate it if you took a look at some of my stuff! 🙂

illuminati is also confirmed btw
Video Rating: / 5

Print Friendly, PDF & Email

19 Responses to Top 5 Best Upcoming Smartphones 2016-2017

  1. KP ki Vines says:

    Omg handsome dude

  2. VexWard says:

    Lol, imagining you and the note 6 having sex

  3. Ashok Sankar Varma Chekuri says:

    I like your voice and accent

  4. Bhavesh Bharambe says:

    Great video ARUN!

  5. Ram Satesh says:

    was disappointed with the thumbnail

  6. Bravo Mercs says:

    also the zte zmax pro is coming which I'm excited for and it's only $100

  7. SaKe RaGe says:

    great content man

  8. ezel 99 says:

    watching this on my mi5, waiting for the mi6

  9. Matthew Wayer says:

    I'd like to see a pro version of the Oukitel K10000,in US CDMA,4g LTE,with a processor, and screen upgrade.

  10. Arkham Knight says:

    The Note 7 will also be my future wife. Good bye Note 5 and Hello Note 7.

  11. Arkham Knight says:

    When are you going to show us your $15,000 home gaming/workstation setup?

  12. Zaviann says:

    my favourite phone on this is the note gonna start saving

  13. anhar uzzaman says:

    I don't know if I get a prize or what not.
    but i found that at the end of the description "BTW illuminati is confirmed"
    found it at 10:32 pm.
    and yes I am proud that i found that.

  14. Peter Charlesworth says:

    Great video man. Looks like you are filming inside your fridge tho with the white balance on you camera set so cool.

  15. Johannes Werner says:

    New iPhone looks boring as fuck. And no, no bezels are not gonna happen

  16. Johannes Werner says:

    Stop talking bullshit. Nobody needs more than 1080p. Nobody needs more than 4 cores. Nobody needs more than 6MP.

  17. Aneeq Mahmood says:

    What was the phone in the thumbnail?

  18. Nishant S says:

    i'm very much excited to see ONEPLUS FOUR

  19. HappyCraftYT says:

    Its already out but i'm hoping i can upgrade my moto g to a moto g4 plus.